TAYYİP'İN PİSLİK ILGAZ MAFYASI

22 Eylül 2015 Salı

CEMİL ÇİÇEK, ÖRTBAS ETTİĞİ CİNAYETLERDEN YARGILANMALI


CEMİL ÇİÇEK, ÖRTBAS ETTİĞİ CİNAYETLERDEN YARGILANMALI

TÜRKİYE CUMHURİYETİ’NİN SAVCILARINI GÖREVE DAVET EDİYORUM:

CEMİL ÇİÇEK İSİMLİ ŞEREFSİZ’İN MİLLETVEKİLLİĞİ BİTTİ

BİZZAT BELGELERLE İHBAR ETTİĞİM AKP’LİLERİN CİNAYETLERİNİ, 

AKP’LİLERİN ANTİKA KAÇAKÇILIĞINI, 

AKP’LİLERİN SAHTECİLİĞİNİ, 

AKP’LİLERİN UYUŞTURUCU TİCARETİNİ, 

AKP’LİLERİN KARAPARA AKLAMALARINI, 

AKP’LİLERİN SİT ALANLARININ YAĞMALANMASINI,

AKP’LİLERİN SAHTE RUHSATLI KAÇAK VİLLALARINI ÖRTBAS EDEN CEMİL ÇİÇEK İSİMLİ ŞAHISIN YARGI ÖNÜNE ÇIKARILMASI GEREKİYOR.

MAKAMINI KÖTÜYE KULLANAN, DEVLETİN VERDİĞİ YAPTIRIM GÜCÜNÜ KATİLLERİ HİMAYE ETMEKTE KULLANAN CEMİL ÇİÇEK HAKKINDA SUÇ DUYURUSUNDA BULUNUYORUM.

CUMHURİYETİN SAVCILARI, LÜTFEN GEREĞİNİ YAPINIZ.

Kenan Akkuş (esrehber)
https://twitter.com/esrehber

KAMUOYUNA
2005 senesinin Nisan ayında Cemil Çiçek beni telefonla aradı.
Aradığı telefon no: 0312 419 46 69 (Adalet Bakanlığının telefonu)
İnternette kamuoyuna sunduğum yazılarımı görmüş, bilgi almak istemiş.

Ben de verdim:
“AKP’li bir mafyanın cinayetleri olduğunu, antika kaçakçılığı yaptığını, yasadışı işlerini örtbas etme karşılığında amirlere memurlara rüşvet dağıtığını, bunların içinde Eskişehir Trafik polislerinin ve Eskişehir Kaçakçılık şubesinin olduğunu, Eskişehir Subay Orduevine zarar verdiklerini, binanın çökebileceğini, içkili bar çalıştırdıklarını ve bu barda uyuşturucu sattıklarını, kara para akladıklarını, devleti dolandırdıklarını, özel şirketleri tokatladıklarını… Bu yasadışı işleri örtbas ettirmek için Eskişehir Başsavcı Vekili Coşkun Mutluer’i ve AKP’nin Eskişehir Milletvekili Murat Mercan’ı kullandıklarını anlattım…
Cemil Çiçek beni dinledikten sonra “Elinde belge var mı?” diye sordu.

Ben de “evet” dedim…

“Belgelerini al, Ankara’ya derhal gel, icabına bakacağım, gereğini yapacağım” dedi ve kapattı…

Bir dilekçe yazdım, topladığım belge, döküman ve bilgileri bir dosya haline getirdim, ertesi gün Ankara’nın yolunu tuttum.

Adalet Bakanlığı’nda Özel Kalem’de bir bayan karşıladı beni ve “Bakan Bey’in misafirleri olduğunu, telefonumu bırakıp bina dışında beklememi” istedi.

Sabahtan akşam 5’e kadar Adalet Bakanlığı binasının dış kapısında bekledim.

Aç susuz…

Özel Kalem’e gittim, “Beni aramadınız” dedim.

Görevli bayan “Bakan Bey’in çok önemli bir işi çıktığını ve gittiğini” söyledi.

Oysa sabahtan akşama kadar beklediğim kapıdan Cemil Çiçek çıkmamıştı.

Üstelik bu eski binanın başka kapısı da yoktu. 

Devam etti: “Size iletmemi istediği bir not bıraktı, belgeleri teslim etsin ve Eskişehir’e dönsün. Eskişehir Valisi sizinle ilgilenecekmiş…”

Söyleneni yaptım, belgeleri teslim ettim, “Özel Kalem Kayıt No: 1921” yazılı bir kağıt verdi.

Eskişehir’e döndükten bir hafta sonra Eskişehir Valisi Kadir Çalışıcı makamına davet etti ve hizmetlerimden dolayı teşekkür etti.

Aynı gün Eskişehir Emniyet Müdürü Savaş Yücel makamına davet etti ve beni öven sözlerden sonra çalışmalarımda destek vereceğini söyledi.

İki gün sonra hakkımda yakalama kararı çıktı, savcıların ve hakimlerin danışıklı dalaverelerinden sonra cezaevine soktular.

Şikayetçiler Eskişehir AKP Milletvekili Murat Mercan, Başsavcı Vekili Coşkun Mutluer… 

Suçum: Kamu görevlilerine küfür…

Sizin ikinizin de anasını bacısını… Orospu çocukları… Ne zaman küfrettim?

Cezaevinde anladım ki Cemil Çiçek, Murat Mercan ve Tayyip oturup benim ihbarlarımı konuşmuşlar, çözüm üretmişler…

Bir AKP Milletvekilini yakmak, AKP’yi karalamak yerine beni yakmaya karar vermişler…

Hayatım boyunca tek bir küfür etmemiştim…

Cezaevinde yattığım süre içinde günde on posta Tayyip’e ve Cemil Çiçek’e ana avrat düz gitmeye başladım…

Küfür etmediğim halde beni yakmaya çalışanlar… Küfürleri internette basınca yutar oldular…

Çünkü bizzat şahit olduğum cinayeti, antika kaçakçılığını, uyuşturucu ticaretini ve binlerce dosyalık devletten hırsızlıkları kapatmanın suçluluğuyla ana avrat küfürlerimi, millete kepaze olma pahasına yutuyorlardı…

…ve bu pislikleri sizler baş tacı ederken…

Ben sülalesine sayıyordum…

Çünkü haklı olan bendim…

İddialarımı bertaraf etmek adına her boku yediler: 

İnternet bağlantılarımı kestiler, 40 adet ayrı sitemi sırayla kapattılar, e-mail hesaplarımı kapattırdılar, çocuklarımın peşine dahi polis taktılar…

Sokağımda, mahallemde beni “akıl hastası” diye yaygara ettiler… Kimler? Savcıların eşeği polisler…

Ev adresimi değiştiriyordum, polis çocuklarımı okulda buluyor ve takip ediyordu, yeni adresimi mafyaya veriyordu.

Ilgaz mafyası da evimi basıyordu…

Ailemi alıp Eskişehir’den Mersin’e kaçmak zorunda kaldım.

2003’de başlayan mücadelem, tam 12 senedir devam ediyor…

Ne Rum Tayyip, ne Göt Cemil, ne Ilgaz mafyası beni yıldıramadı…

Satın aldıkları ve eşek gibi bindikleri savcılar, hakimler yıldıramadı…

Onlarca dava açıldı… 14 sene hapis Milyonlarca para cezası…

Ne cezaevine sokabildiler, ne para cezası ödetebildiler… 

Yargıtay bozdu…

Bu sebeple boynuma iki uyduruk bir deli raporu astılar:

“Hak arama tipi…” Hastalığım buymuş…

Hakkımı arıyormuşum internette, mahkemelerde…

…ve hala küfrediyorum.


Kenan Akkuş…


NOT: Birlik Vakfı’nı da bu ikisi kurmuştu. Tayyip ve Cemil… IŞİD Terör Örgütü’ne terörist sağlayanlar da işte bu namussuzlar…Birlik Vakfı’nın bir diğer kurucusu, aklı sıra halkı kandırmaya çalışan Hasan Celal Güzel… Terör yuvası Birlik Vakfı’nın kapatılması gerekiyor. MHP ve CHP yöneticilerinin ilk yapacağı iş bu olmalıdır.


Hiç yorum yok: